ساعت مردانه کیفیت مستر اودمار پیگه (ای پی AP)سه موتور

5,830,000 تومان

5 در انبار

شناسه محصول: 3222 دسته: , ,

امکانات خرید و پشتیبانی

  • ارسال از طریق پست
  • امکان پرداخت درب منزل
  • بسته بندی اختصاصی
  • ضمانت اصالت کالا
  • تضمین خرید مطمئن
  • پشتیبانی آنلاین

سلام

به دنیای لوکس و جذاب ساعت مجلل خوش آمدید …

همه برند های جهانی رو به خاطر معروفیت طراحی منحصر به فرد و کیفیت خاص دوست دارند این مدل هم جدا از بحث نیست ابتدا از همه بپردازیم به اصل بودن ساعت ؛ اصل این ساعت و مدل مربوط به ساخت کشور سوئیس و نسخه بسیار گران قیمتی هستش که شاید بیش از یک میلیارد در این تاریخی که مقاله نوشته شده یعنی مهر سال 1403 قیمتش باشه و ساعتی بسیار خاص محسوب میشه خب به خاطر همین شاید هر شخص عادی تمایلی به پرداخت اون نداشته باشه .

حالا بپردازیم به نسخه ای بهتره بگیم اورجینال آسیایی (بالاترین نسخه کپی شده در جهان / اینک در ساعت مجلل ) که به جرات میتونم بگم با نسخه اصل از نظر طراحی حتی مدل پیچ قفل اندازه و حتی وزن رنگ و غیره… دقیقا شما دارید ساعت اصل رو میپوشید که مثل نسخه اصل دقیقا آلیاژ بدنه از استیل 316 ضد زنگ و ضد تغییر رنگ استفاده شده یعنی بهتر بگم شاید نسخه آسیایی رو بخرید خیلی به صرفه تره و حتی رنگ اون مادام العمر برای شما بدون هیچگونه تغییری باقی میمونه و حتی به نسل بعد خودتون هم میتونید کادوش بدید .

این مدل در دست ما در قلب خودش از یک موتور ساخت کشور ژاپن که اون رو شرکت سیتیزن ساخته استفاده شده خب همینم یک نقطه امنی هست که از لحاظ کارکرد موتور هم بسیار قوی عمل کرده و مومنت های ژاپنی عمر بسیار طولانی دارند .

سه موتور کورنوگراف فعال همراه با تقویم روز شمار که در این قسمت حتی کارکرد رو دقیقا مشابه اصلش به شما میده خب چی بهتر از این هر زمانی که نسخه اصل نشون میده اینم همون کار رو میکنه .

بپردازیم به ادامه بحث : این ساعت همراه پک کامل یکسال ضمانت شرکتی موتور و ده سال ضمانت رنگ رو برای شما داره امیدوارم که ازش خوشتون اومده باشه .

برند

ای پی

کیفیت

های کوالیتی مستر اصلی

موتور

ساخت کشور ژاپن میوتا

سه موتور

فعال کورنوگراف

تقویم

دارد

آلیاژ

تکامی قطعات استیل 316 لیزری تو پر سنگین

شیشه

کریستال هرد ضد خش

مدل دسته کوک‌

تمامی دسته کوک ها پیچ خور

قفل

دوطرفه مدل اصلی AP با حکاکی و سریال

جعبه و متعلقات

دارد

صفحه

شبکه ای سورمه ای

ضمانت رنگ

دارد ۱۰ ساله

ضمانت موتور

یکساله شرکتی

محصولات پیشنهادی